Як правильно сформулювати цілі компанії

Постановка цілей і завдань – важливий етап ведення бізнесу. Це необхідно аби розвиватися та рухатися вперед. Але як правильно їх сформулювати? Для вирішення цієї проблеми пропонуємо скористатися популярною технологією SMART.

Підхід до формулювання цілей:

Specific (конкретна). Необхідно точно сформулювати чого ви бажаєте досягнути, використовуючи слова дії – “знизити”, “збільшити”, “створити”.

Measurable (вимірювальна, тобто та, яку можна оцінити). Оцінка повинна бути як кількісною, так і якісною. Наприклад, “Збільшити прибуток компанії на 30% в порівнянні з попереднім роком”.

Attainable (досяжна). Повинна бути реальна ціль. Переконайтеся, що її можна досягти в заданий термін з наявними ресурсами.

Relevant (актуальна) – необхідна саме в цей період.

Time-bound (обмежена за часом). Необхідно встановити часовий проміжок, коли задумане має здійснитись. Використовуйте маркер на зразок “до кінця року”.

Система постановки завдань SMART структурує інформацію, допомагає досягти фінансових цілей та відстежити прогрес. Застосування цього підходу у бізнесі може стати каталізатором, який необхідний вашій компанії.

Поділитися на twitter
Поділитися на facebook
Поділитися на linkedin

Основні теги:

Якщо ви помітили помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть