У Вінниці пройшов масштабний бізнес-форум «VinTourism»

Про розвиток туристичного потенціалу Вінниччини говорили учасники форуму «VinTourism», який тривав протягом двох днів 16-17 травня у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ.

Туризм – не просто індустрія розваг, а цілий спектр активностей у сфері бізнесу, освіти, медицини. І це перспективна галузь економіки.



Власники «зелених» садиб, готельєри, ресторатори, туристичні агенти та виробники крафтових, еко- продуктів з усієї України ділилися своїм досвідом та знаннями. Зокрема, присутнім розповіли, як розробити власний туристичний продукт та популяризувати його, як розвивати гастрономічний та зелений туризм. Під час другого дня форуму, були розроблені туристичні маршрути по Вінниччині, стартовим точками яких стали цікаві місця у Вінниці. За допомогою професійних модераторів, були сформовані реальні кейси туристичного бізнесу. А на завершення заходу присутнім розповіли яким чином можна залучити кошти на розроблені проекти.


«Важливо, щоб вінничани, в першу чергу,  а не тільки люди, які приїжджають з інших міста або інших країн, вивчали для себе цікаві та гарні місця, які є в нашому регіоні. Ми повинні презентувати місто Вінницю як серед українців, так і в усьому світі. А у нас є унікальні для цього можливості і географічне положення, цікава історія, яку нам ще необхідно вивчати. Але разом з тим, нам дуже важливо створювати належні і комфортні умови для перебування туристів в нашому місті – це якісна сфера послуг. Ні для кого не секрет, що у нас на сьогоднішній день є певні виклики по гастрономії – наскільки ми можемо здивувати нашою подільською кухнею весь світ. Сьогодні бізнес недостатньо уваги приділяє цим процесам. Олена Павлова за останні кілька років зробила чимало для популяризації Подільського краю» – наголосив голова Вінницької міської ОТГ Сергій Моргунов. 

Форум відбувся завдяки Центру інформаційної підтримки бізнесу, що створений на базі Вінницького клубу ділових людей, за фінансової підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР), в рамках ініціативи #EU4Business Європейського Союзу.

Нагадаємо, що для розвитку туризму у місті створена спеціальна маркетингова стратегія. Також у Вінницькій міській ОТГ функціонує Департамент маркетингу міста і туризму, який співпрацює з малим і середнім бізнесом, науковцями та просто активними людьми.







Поділитися на twitter
Поділитися на facebook
Поділитися на linkedin

Основні теги:

Якщо ви помітили помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть