«Місто ідей» – Fedoriv створили новий бренд для Вінниці

На День Європи, 18 травня, вінничанам презентували новий бренд міста. «Вінниця – місто ідей» – саме так звучить слоган бренду.

Бренд – це, перш за все, імідж міста. Це те, з чим воно асоціюється і чим запам’ятовується вінничанам, туристам та інвесторам. Створення власного бренду дозволить залучити зовнішні та активізувати внутрішні ресурси, підвищити якість життя та, власне, підвищити конкурентоспроможність міста. Вінниця – комфортне та затишне місто. Його атмосфера сприяє новим ідеям. 

«Ідеї можуть бути різними – ідеї окремої людини і цілої громади, але важливо, щоб вони отримували реалізацію. Усі ми прагнемо, щоб Вінниця була тим містом, яке мотивує, надихає та веде до успіху. Вінничани активні – і цінна кожна думка, ініціатива, проект, що пов’язані з розвитком і майбутнім. Тому створення бренду міста стало логічним продовженням нашої філософії.» – зазначив голова Вінницької міської ОТГ Сергій Моргунов.

Вінниця – місто ідей. Новий бренд міста! І символічно, що вінничани його побачать саме сьогодні, у День Європи – свято, яке також стало успішним втіленням ідеї! Ідеї можуть бути різними – ідеї окремої людини і цілої громади, але важливо, щоб вони отримували реалізацію. Усі ми прагнемо, щоб Вінниця була тим містом, яке мотивує, надихає та веде до успіху. Вінничани активні – і цінна кожна думка, ініціатива, проект, що пов'язані з розвитком і майбутнім. Тому створення бренду міста стало логічним продовженням нашої філософії. Над розробкою бренду працювала компанія Fedoriv, обрана нашими партнерами з проекту «ПРОМІС». Своє бачення команда Fedoriv реалізувала на основі маркетингової стратегії міста.Знайомтесь з новим брендом Вінниці! Та надихайтесь власними ідеями!Заходьте на туристичний сайт https://vinnytsia.city/ Та спробуйте створити щось своє у новому стилі Вінниціhttps://font.vinnytsia.city/

Опубліковано Сергієм Моргуновим Субота, 18 травня 2019 р.

Над розробкою бренду працювала компанія Fedoriv, в рамках реалізації Маркетингової стратегії м. Вінниці – 2020, на замовлення проекту ПРОМІС: Партнерство для розвитку міст”.

Крім бренду, команда Fedoriv створила новий туристичний сайт для Вінниці – vinnytsia.city. Тут гості міста можуть знайти інформацію про те, де можна зупинитися, що варто побачити та де поїсти. Також є пояснення про дизайн-систему та як її можна використовувати.

Спробувати створити щось в стилі нового бренду може кожен бажаючий. Варто лише зайти на спеціальний сервіс – вінницький генератор. Так виглядає наш ресурс у новому брендингу міста:

Fedoriv – найвідоміша брендингова агенція в країні. У доробку команди десятки великих брендів в різних країнах. Ощадбанк, Нова пошта, OLX, Wine Time, Океан Ельзи, Антошка, Rabota.ua – розроблялися цією агенцією. 

Поділитися на twitter
Поділитися на facebook
Поділитися на linkedin

Основні теги:

Якщо ви помітили помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть