Правила управління персоналом

Продуктивність компанії та її прибутковість, безпосередньо залежить від ефективності її керівництва. Сьогодні на ринку бізнес-освіти найбільш популярні різні семінари і тренінги для керівників, які вчать їх максимально успішно управляти ресурсами компанії.
Зокрема, важливим є наявність системи управління персоналом. Розглянемо що до неї належить і яку роль відіграє керівник.

1.Цілі компанії

Для формування колективу, в першу чергу,  необхідно визначити цілі компанії. Створити власну справу – це одне, важливо знати для чого. Якщо керівник чітко усвідомлює мету своєї справи, йому буде легше далі працювати.

Наприклад, власник компанії хоче, щоб його продукція була на усіх ринках Європи. Це – мета бізнесу. Для цього потрібно визначити структуру компанії, її завдання та терміни виконання, кількість працівників.

2. Персонал

Обирати персонал потрібно відповідно до цілей компанії. Проводячи співбесіду з потенційним робітником, ви повинні дізнатися на що він здатен і що ви можете йому запропонувати у своїй компанії. Співробітник повинен відповідати цілям компанії.

3. Посадові інструкції

Обов’язково, взявши на роботу нову людину, потрібно описати посадові інструкції. Це сприятиме якісній адаптації. В такому документі повинні бути вказані реальні завдання, які періодично можуть оновлюватися, відповідно до нововведень.

4. Навчайте свій персонал

Кожному, хто приходить в компанію, необхідний певний час на адаптацію, а також на ознайомлення з правилами та посадовими обов’язками. Важливо, щоб компанія розвивалась з середини. Тому відвідування тренінгів та семінарів, які підвищують кваліфікацію вашого спеціаліста, повинні бути обов’язковими. Звичайно, потрібно не забувати про завантаженість. Якщо співробітник не встигає виконати якесь завдання, то навчання краще відкласти на потім.

5. Навчайтеся самі   

Робота колективу залежить від керівника. Щоб впливати на результат підлеглих, потрібно знати весь процес роботи, що робить кожен спеціаліст. Знаючи це, можна ставити чіткі завдання та контролювати якість їх виконання. Керівникам варто навчатися управляти своїми підлеглими, розвиватися особистісно.

6. Правильно ставте завдання

Щоб організувати усі процеси щодо управління персоналом, потрібно знати: який кінцевий результат роботи потрібен; яким чином те чи інше завдання буде виконане; коли завдання буде виконано. Знаючи відповіді на ці питання, організувати процеси управління персоналом буде легше.

Часто керівники дивуються результатами роботи. А це відбувається через те, що вчасно не контролювали процес роботи підлеглого. В цьому полягає велика помилка. Керівник повинен слідкувати за виконанням завдань, якщо хоче, щоб його компанія успішно працювала.

7. Система мотивації

Щоб в команді були вмотивовані працівники, керівник повинен давати можливість їм реалізуватися. Потрібно створити систему мотивації і покарань. Це буде корисним для того, щоб уникнути цих покарань в майбутньому і мотивувати на результат, який потрібен вам.

Як бачимо, успішна діяльність будь-якої компанії залежить від керівника. Адже саме він визначає цілі компанії, обирає персонал та запроваджує процес роботи.

Поділитися на twitter
Поділитися на facebook
Поділитися на linkedin

Основні теги:

Якщо ви помітили помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть